Uitvoeringsvoorwaarde
Met het verstrekken van de opdracht (aan de ondernemer die inschrijft op de onderhavige opdracht en voor gunning in aanmerking komt) en de gemeente Zwolle mag géén arbeidsrelatie/dienstbetrekking tot stand komen. De inschrijver dient dit te waarborgen. Bij het inschrijven op de onderhavige opdracht moet in dit kader rekening worden gehouden dat de uitvoering van de werkzaamheden plaatsvindt onder direct toezicht en leiding van de gemeente Zwolle. Dit betekent dat niet wordt voldaan aan de criteria voor zelfstandigheid zoals vereist onder de Wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (Wet DBA). De gemeente merkt hierbij op dat aan de voornoemde uitvoeringsvoorwaarde niet wordt voldaan als de inschrijver een ZZP-er is".
Organisatie
In Zwolle geloven we dat het leven beter wordt als we samenwerken met inwoners, ondernemers en partners in de stad. En dat blijkt te werken, want Zwolle scoort hoog op ‘kwaliteit van leven’. Inwoners hebben een groot hart voor de stad, houden van het groen, werken, ondernemen met plezier en voelen zich veilig. We kijken uit naar een toekomst met meer dan 160.000 inwoners. Het is onze missie om onze brede welvaart te behouden en te versterken. Dit doen we door unieke talenten samen te brengen en onze passie voor de stad en haar inwoners te delen.
In Zwolle kun je jezelf ontwikkelen, je interesses en vaardigheden verkennen en de vrijheid ervaren om te doen wat je leuk vindt en waar je goed in bent. We zijn een organisatie, waar we elkaar waarderen, accepteren en respecteren om wie we zijn. Diversiteit verrijkt onze organisatie en zorgt voor een kleurrijk Zwolle, waar iedereen zich thuis voelt.
De coalitie – Vitaal Ouder worden
Onze regio krijgt de komende jaren te maken met een sterke mate van vergrijzing. Dit zal leiden tot een toename van valincidenten, chronische aandoeningen als dementie en artrose, eenzaamheid, alleenwonenden en kwetsbare ouderen. Als regio en als coalitie Vitaal Ouder Worden staan we voor de vraag hoe de zorg in de regio beschikbaar blijft voor meer ouderen, met dezelfde of minder financiële middelen en mensen. Hierbij is optimaliseren alleen niet voldoende; dit probleem vraagt om een transformatie. Daarom kijken wij, inwoners en professionals, vooruit en bereiden we ons voor op vitaal ouder worden. We werken kleurrijk samen aan gemeenschappen met oog voor elkaar. We zijn betrouwbare partners, leren van elkaar en blijven constant in beweging. We werken daarbij samen, als netwerk, aan de doelstellingen van het regioplan Samen Gezond IJssel-Vecht.
Opdracht
De projectleider regionaal loket respijtzorg brengt knelpunten en successen in kaart m.b.t. het matchen van vraag en aanbod binnen respijtzorg.
De projectleider is bereikbaar voor de regio IJssel-Vecht voor respijtzorgvragen van professionals en inwoners. De projectleider werkt samen met gemeenten, zorgverzekeraars, zorgkantoren en andere (zorg)organisaties die respijtzorg leveren om de juiste plek te vinden voor de zorgvrager. De projectleider is een verbinder tussen organisaties, betrokken overheidsinstanties en de zorgvrager.
Taken projectleider regionaal loket respijtzorg:
- Je hebt contact met professionals en inwoners over respijtzorgvragen
- Je hebt kennis van specifieke wet- en regelgeving rondom (respijt)zorg
- Je kan goed schakelen tussen de taal van inwoners, zorgprofessionals en die van beleidsmedewerkers
- Je matcht vraag en aanbod in de regio
- Je onderhoudt contact met de partijen die respijtzorg aanbieden
- Je geeft terugkoppeling aan de stuurgroep (werkgroep mantelzorg en respijtzorg) over (tussentijdse) bevindingen.
- Je brengt knelpunten en successen in kaart en vertaalt naar aanbevelingen
- Je schrijft een (voorlopig) adviesrapport als eindproduct met aanbevelingen gericht aan de betrokken partijen (voorlopig vanwege de krappe uitvoeringstermijn).
Het eindproduct van de projectleider is een adviesrapport waarin knelpunten, successen en aanbevelingen worden beschreven. Hiermee kunnen betrokken partijen respijtzorg in de regio optimaliseren.
- Je bent analytisch
- Je hebt ervaring in het schrijven van adviesrapporten
- Je bent organisatorisch sterk
- Je bent beschikbaar per augustus 2025
- Je bent op de hoogte van het regioplan
- Je bent werkzaam bij één van de regiopartners van Samen Gezond IJssel-Vecht
- Je hebt ruime kennis en netwerk binnen de gemeentelijke toegang cq beleid rondom respijtzorg
Vereisten / knock-outcriteria
1. Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de uitvraag;
2. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar als mantelzorgmakelaar en/of mantelzorgbemiddelaar;
3. Uiterlijk beschikbaar per 1 september 2025;
Selectiecriteria te beoordelen door Flextender (weging, totaal 100 punten)
4. Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau richting zorg en/of sociaal domein (15 punten);
6. Aantoonbare werkervaring bij één of meer van de regiopartners van Samen Gezond IJssel-Vecht (benoem dit expliciet in het cv) (35 punten);
7. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar met respijtzorg (30 punten);
8. Aantoonbare werkervaring met het afstemmen van vraag en aanbod van respijtzorg (benoem separaat en beknopt een voorbeeld in het cv) (20 punten);
Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.
Competenties
- Je bent analytisch;
- Je hebt ervaring in het schrijven van adviesrapporten;
- Je bent organisatorisch sterk;
- Je bent resultaatgericht;
- Je behoudt overzicht in complexe situaties.
Beoordeling
Stap 1: Beoordeling cv’s op minimumeisen
Flextender beoordeelt de cv’s op de minimumeisen in het bovengenoemde profiel. Kandidaten die voldoen aan de minimumeisen in het bovengenoemde profiel worden geselecteerd voor stap 2 in de beoordeling. De kandidaten die niet voldoen worden niet verder beoordeeld.
Stap 2: Selectie 5 cv’s die aan de organisatie worden voorgelegd
Flextender beoordeelt de cv’s van de kandidaten die voldoen aan de minimumeisen in het bovengenoemde profiel in onderlinge vergelijking op de bovengenoemde “gunningscriteria te beoordelen door Flextender”.
De 5 kandidaten die het beste scoren op bovengenoemde criteria worden geselecteerd voor stap 3 in de beoordeling. Bij een gelijke score is het uurtarief doorslaggevend. De overige kandidaten worden niet voorgelegd aan de opdrachtgever voor verdere beoordeling.
Stap 3: Uitnodiging voor een selectiegesprek
De opdrachtgever beoordeelt de cv’s van de kandidaten die door Flextender zijn geselecteerd in onderlinge vergelijking op de volgende criteria.
- Relevante werkervaring op soortgelijke opdrachten.
- Relevante werkervaring bij soortgelijke organisaties.
De kandidaten die na deze beoordeling het beste scoren op de beoordeelde gunningscriteria worden uitgenodigd voor een selectiegesprek (stap 4 in de beoordeling). De beste kandidaten worden uitgenodigd voor een gesprek. De overige kandidaten worden niet uitgenodigd voor een gesprek.
Stap 4: Selectiegesprek
In het selectiegesprek wordt door de opdrachtgever nader getoetst in hoeverre de betreffende kandidaten voldoen aan het bovengenoemde profiel (met name wordt getoetst op de competenties). Het selectiegesprek wordt gevoerd met minimaal twee vertegenwoordigers van de organisatie. De kandidaten dienen op elke competentie minimaal een voldoende te scoren. Indien geen van de geselecteerde kandidaten op alle competenties minimaal een voldoende scoort zal stap drie van de beoordeling worden herhaald.
De opdracht wordt gegund aan de kandidaat die naar het oordeel van de organisatie het beste voldoet aan het bovengenoemde profiel. Alle overige kandidaten worden geïnformeerd dat de opdracht niet aan hen wordt gegund. Er wordt een opschortende termijn gehanteerd ter behandeling van eventuele bezwaren.
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 8. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
Fee Flextender
Flextender brengt voor deze opdracht geen fee in rekening.
Benodigd aantal professionals
1.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
Is hybride werken mogelijk: Ja
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Maandag t/m vrijdag in overleg
Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op dinsdag 19 augustus 2025. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op maandag 18 augustus 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.
Overige informatie
- De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.
- De opdrachtgever zal om een Geheimhoudingsverklaring vragen.
- De opdrachtgever zal om een Uniform Europees Aanbestedingsdocument (UEA) vragen.
- Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).
- Voor opdrachtnemer geldt een Social Return (SROI) verplichting bij gegunde opdrachten hoger dan €400.000 binnen het DAS van de Talentenregio. Voor meer informatie zie: (https://talentenregiohuurtin.nl/wp-content/uploads/2024/10/SROI-bijlage-DAS-v2.pdf).
Meer informatie
Vragen kunnen ingediend worden tot donderdag 7 augustus 2025, 09.00 uur. De vragen en bijbehorende antwoorden worden op vrijdag 8 augustus 2025 gepubliceerd op onze website. De gestelde vragen en antwoorden kunt u inzien door in te loggen bij Flextender via uw Flextender account. Inhoudelijke vragen kunt u indienen bij Flextender, via de onderstaande button. Vragen omtrent de procedure kunt u telefonisch stellen. Flextender is bereikbaar op telefoonnummer 035-7510777.
De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot woensdag 13 augustus 2025, 09.00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.