Manager Projectbeheersing project N760 Ijsselmuiden-Genemuiden
Provincie Overijssel
 
Aanvraagnummer
21087
Duur
12 maanden
Opties verlenging
1 maal 12 maand(en)
Uren per week
8 tot 12 uur
DAS opdracht
Ja
Start
Zo spoedig mogelijk
Opleidingsniveau
HBO
Regio
Overijssel
Einde inschrijfdatum
28 April 2025 agenda 
Eindtijd
09:00 uur

Let op! “Uitvoeringsvoorwaarde:
Met het verstrekken van de opdracht (aan de ondernemer die inschrijft op de onderhavige opdracht en voor gunning in aanmerking komt) en de Provincie Overijssel mag géén arbeidsrelatie/dienstbetrekking tot stand komen. De inschrijver dient dit te waarborgen. Bij het inschrijven op de onderhavige opdracht moet in dit kader rekening worden gehouden dat de uitvoering van de werkzaamheden plaatsvindt onder direct toezicht en leiding van de Provincie Overijssel. Dit betekent dat niet wordt voldaan aan de criteria voor zelfstandigheid zoals vereist onder de Wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (Wet DBA). De Provincie merkt hierbij op dat aan de voornoemde uitvoeringsvoorwaarde niet wordt voldaan als de inschrijver een ZZP-er is".

Organisatie
Werken bij Overijssel
Overijssel is een prachtige provincie om te wonen, te werken en te recreëren. Met elkaar maken we Overijssel iedere dag leefbaarder, mooier, veiliger en beter bereikbaar. De provincie werkt samen met gemeenten, waterschappen, het Rijk, ondernemers en maatschappelijke instanties. Samen zetten we ons in voor de toekomst van onze provincie.

Wegen en Kanalen
Je gaat aan de slag bij de afdeling Wegen en Kanalen (WK), één van de acht afdelingen binnen provincie Overijssel. De afdeling Wegen en Kanalen heeft binnen de provincie Overijssel de zorg voor de provinciale infrastructuur. De afdeling is verantwoordelijk voor het bouwen en beheren van de provinciale wegen, waterwegen, bruggen en sluizen. De afdeling zorgt ervoor dat de benodigde infrastructurele voorzieningen worden gerealiseerd en dat het benodigde onderhoud wordt uitgevoerd.
De afdeling bestaat uit de volgende teams: Leiding , Bedrijfsvoering Project Advies, Asset en Beleid, Wegen en Groen, Vaarwegen, Installaties en Kunstwerken.

Opdracht
Vanuit de eenheid Wegen en Kanalen worden ook grootschalige investeringsprojecten en groot onderhoud projecten (tot ca. 100 miljoen) uitgevoerd. Voorbeeld hiervan is de N760 IJsselmuiden - Genemuiden.
De N760 van IJsselmuiden tot aan Genemuiden is toe aan onderhoud. Het betreft Groot Onderhoud en Rehabilitatie van de hoofdrijbaan en vervanging Thomsonbrug (totale omvang rond de 20 miljoen).  Er zijn diverse maatregelen voorzien om de weg duurzaam en veilig in te richten. Daarbij gaat het om onder andere verbreden van de weg, het verbeteren van de inrichting binnen de bebouwde kom en aanpassingen aan kruisingen.

Uitgebreide informatie over dit project is te lezen via deze link: https://www.overijssel.nl/onderwerpen/verkeer-en-vervoer/wegenprojecten/n760-ijsselmuiden-genemuiden/.

Als manager projectbeheersing bewaak je de operationele kant van het project en vervult een adviserende rol richting de projectmanager bij de aansturing van het project. Je verzorgt de integraliteit tussen de verschillende projectbeheersingsproducten zoals de aspecten tijd, geld, organisatie, kwaliteit, scope en risicobeheersing. Waarbij de nadruk ligt op het aspect geld. Als manager projectbeheersing ben je de bewaker en beheerser van de financiën van het project. Samen met de projectmanager zorg je ervoor dat de budgetten op orde zijn, prognoses in beeld en de financiën op orde. 

Vereisten / knock-outcriteria
1. Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de uitvraag;
2. Een maximum uurtarief van €105,- exclusief btw, inclusief reiskosten woon-werk verkeer werk-werkverkeer;
3. Minimaal een aantoonbaar afgeronde hbo bachelor opleiding en een aanvullende opleiding VCA-VOL;
4. Aantoonbare werkervaring met het beheersen van de financiën bij een vergelijkbaar infrastructureel project met een omvang van € 75 miljoen of groter, licht dit toe middels een referentieproject; 
5. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar met het beheersen van financiën voor vergelijkbare opgave binnen een overheidsinstelling;

Selectiecriteria te beoordelen door Flextender  (weging, totaal 100 punten)
6. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 8 jaar met het beheersen van een infrastructureel project bij een overheidsorganisatie (30 punten);
7. Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar ervaring met het werken in een infrastructureel project werkend volgens het IPM-model (20 punten)
9. Aantoonbare werkervaring met het beheersen van de financiën bij tenminste 2 vergelijkbare infrastructurele projecten met een omvang van € 75 miljoen of groter, licht dit toe middels een referentieprojecten (25 punten);
10. Uiterlijk beschikbaar per uiterlijk 12 mei 2025 voor 8 tot 12 uur per dag (15 punten);

11. Een door de kandidaat zelf geschreven motivatie/ toelichting, welke aspecten deze opdracht aantrekkelijk maken (10 punten).

Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.

Competenties

  • Financieel ervaren;
  • Analytisch vermogen;
  • Samenwerken;
  • Gestructureerd werken.

Beoordeling
Stap 1: Beoordeling cv’s op minimumeisen
Flextender beoordeelt de cv’s op de minimumeisen in het bovengenoemde profiel. Kandidaten die voldoen aan de minimumeisen in het bovengenoemde profiel worden geselecteerd voor stap 2 in de beoordeling. De kandidaten die niet voldoen worden niet verder beoordeeld.

Stap 2: Selectie 5 cv’s die aan de organisatie worden voorgelegd
Flextender beoordeelt de cv’s van de kandidaten die voldoen aan de minimumeisen in het bovengenoemde profiel in onderlinge vergelijking op de bovengenoemde “gunningscriteria te beoordelen door Flextender”.

De 5 kandidaten die het beste scoren op bovengenoemde criteria worden geselecteerd voor stap 3 in de beoordeling. Bij een gelijke score is het uurtarief doorslaggevend. De overige kandidaten worden niet voorgelegd aan de opdrachtgever voor verdere beoordeling.

Stap 3: Uitnodiging voor een selectiegesprek
De opdrachtgever beoordeelt de cv’s van de kandidaten die door Flextender zijn geselecteerd in onderlinge vergelijking op de volgende criteria.

  1. Relevante werkervaring op soortgelijke opdrachten.
  2. Relevante werkervaring bij soortgelijke organisaties.

De kandidaten die na deze beoordeling het beste scoren op de beoordeelde gunningscriteria worden uitgenodigd voor een selectiegesprek (stap 4 in de beoordeling). De beste kandidaten worden uitgenodigd voor een gesprek. De overige kandidaten worden niet uitgenodigd voor een gesprek.

Stap 4: Selectiegesprek
In het selectiegesprek wordt door de opdrachtgever nader getoetst in hoeverre de betreffende kandidaten voldoen aan het bovengenoemde profiel (met name wordt getoetst op de competenties). Het selectiegesprek wordt gevoerd met minimaal twee vertegenwoordigers van de organisatie. De kandidaten dienen op elke competentie minimaal een voldoende te scoren. Indien geen van de geselecteerde kandidaten op alle competenties minimaal een voldoende scoort zal stap drie van de beoordeling worden herhaald.

De opdracht wordt gegund aan de kandidaat die naar het oordeel van de organisatie het beste voldoet aan het bovengenoemde profiel. Alle overige kandidaten worden geïnformeerd dat de opdracht niet aan hen wordt gegund. Er wordt een opschortende termijn gehanteerd ter behandeling van eventuele bezwaren.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 11. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Fee Flextender
Flextender brengt voor deze opdracht geen fee in rekening.

Benodigd aantal professionals
1.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
Is hybride werken mogelijk: Ja
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: In overleg
Standplaats: Zwolle

Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op woensdag 30 april 2025. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op dinsdag 29 april 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Overige informatie

  • De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.
  • De opdrachtgever zal om een Geheimhoudingsverklaring vragen.
  • De Opdrachtgever zal om een Uniform Europees Aanbestedingsdocument (UEA) vragen.
  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).
  • Voor opdrachtnemer geldt een Social Return (SROI) verplichting bij gegunde opdrachten hoger dan €400.000 binnen het DAS van de Talentenregio. Voor meer informatie zie: (https://talentenregiohuurtin.nl/wp-content/uploads/2024/10/SROI-bijlage-DAS-v2.pdf).
  • Het uurtarief kan worden gewijzigd volgens de hierna genoemde CBS-indexering volgens indexatieclausule artikel 12 van de modelovereenkomsten: CBS CAO Lonen, contractuele loonkosten en arbeidsduur, lonen per uur inclusief bijzondere beloningen indexcijfer, 2020=100: CAO-lonen,contractuele loonkosten en arbeidsduur; indexcijfers (2020-100) cbs.nl).\

Meer informatie
Vragen kunnen ingediend worden tot woensdag 23 april 2025 09:00 uur de vragen en bijbehorende antwoorden worden op vrijdag 25 april 2025 gepubliceerd op onze website. Inhoudelijke vragen kunt u indienen bij Flextender, via de onderstaande button. Vragen omtrent de procedure kunt u telefonisch stellen. Flextender is bereikbaar op telefoonnummer 035-7510777.

De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot maandag 28 april 2025, 09:00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.