Inhuurdesk Talentenregio

ICT Servicedesk medewerker

Standplaats:
Deventer
Startdatum:
01.01.2019
Einddatum:
31.03.2019
Maximaal tarief:
€ 40.00
Uren per week:
36

Je ondersteunt eindgebruikers op een klantvriendelijke wijze bij diverse ICT en telecom vragen en storingen. Je verzorgt met name de 1elijnsondersteuning.

Je werkzaamheden bestaan uit:

  • Het onderzoeken, analyseren en oplossen van meldingen en signaleren van afwijkingen
  • Zorgen voor een effectieve bewaking en afhandeling van Servicedesk ICT meldingen, telefonisch, mail, klantbezoek en via Service 
    portaal.
  • Verstrekken van ICT informatie en beantwoorden ICT vragen
  • Zorgen voor het analyseren en verhelpen van problemen en storingen t.o.v. de werkplek hardware. Software, telefonie en smartphones.

Kandidaatomschrijving

- Je hebt aan afgeronde MBO-niveau 4 opleiding;

- Je hebt ervaring met Windows 7 en bent bij voorkeur MSCE gecertificieerd;

- Je hebt ervaring met Active Direcotry, Microsoft Exchange en Topdesk;

- Je bent bij voorkeur ITIL gecetificeerd;

Bovenstaande competenties en/of functietaken worden door de gemeente beoordeeld in de motivatiebrief en/of het sollicitatiegesprek.

< Ga terug naar het overzicht met alle opdrachten